Gott & Blandat

Tjena va ett tag sen sist nu, anledningen är att det inte blivit så mycket åka på slutet pga, regn och andra tråkigheter.
Men förra helgen hade jag två fina åk dagar med strålande sol! Jag, Bodin och stockholmaren Martin "flapp" snällström  var och filmade för svenska Extrem filmen Ruffrider 5, vi fick till kanon vinklar tack vare den 17 meter höga skylift som vi använde. Riktigt kul!
Veckan efter var det tänkt att vi skulle fortsätta vår resa ner till Stockholm och filma vidare hos fred Johansson..så jag och bodin drog ner till Stockholm för att filma, väl framme strula det till sig och allt fick ett konstigt slut så vi var tvungna att vända och dra hem...nog om det.
Så var riktigt pepp på att åka nu i helgen och vi hade planerat in ett träningssession hemma hos bodin med svenska hopp eliten, väl alla på plats regnade hela körningen bort..går bra nu.




Prövar att hålla mig skillad på banan...men har inte haft så mycket tid till det i sommar =(.

Till helgen blir det att hjälpa till på Redbulls show i insjön på Insjödagen, dock ingen hoppning för min del, men hoppas på en plats till nästa års upplaga om utvecklings kurvan pekar uppåt och om jag får hålla mig skadefri =).

På tal om utveckling, har nyss kommit hem från en heldags arbete med foampittprojekt som Bodin och jag jobbar på...japp, det ska bli foampitt i vallerås, när bygget står klart vågar jag inte säga..mycket planering och mycket jobb måste görs. Men en sak är säker, för att utvecklas som åkare krävs foampitt.

Ha det kanon! /Martin Ingvarsson

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0