Ungerska mästerskapen.

Har vart här i snart 2 veckor nu och det flyter på jättebra med allting faktis, fint väder, mycket hojåkning och allmänt kanon!
I söndags var vi till monor på första deltävlingen i Ungerska öppna mästerskapen, det var roligt men framförallt kanon med en tävling i benen innan första sm:et på ripa i mitten av april..
Tävlingen bestod av träning, tidskval och två finalheat.. tidskvalet gick rätt bra, hade tolfte tid och var klar för final. Hade ett kanonutsläpp i första start men en kille svängde in framför mig så fick släppa och var näst sist iväg, åkningen gick kanon och körde upp mig till tia i mål..
I andra heatet fick jag en bättre start men orken var borta efter åkningen i första och slutade tia även i detta heat.. Jag får vara helnöjd med första tävlingen för året..
Tyvärr så skar hojen igår när vi var och tränade men tias satt reservhojen på operationsbordet så den är körklar inför imorn..

Hare grejt!! #189 Robin Hampus


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0