MASCUPEN

Åkte till mascupen mycket laddad och med förhoppningar!
Tyvärr blev det en serie med tävlingar som var ett ända stort fiasko för min del.. Det började i rättvik första dagen, åkningen gick ganska bra och slutade 16 i första heatet. I andra flöt det på bättre men 3 varv från mål fick jag punka, slutade inte åka utan puttrade runt och slutade 23 tror jag!

Andra dagen var det tävling i Falun, solen lyste och det var hur varmt som helst...
Finns inte så mycket att skriva om den här deltävlingen, det låste sig i huvet så körde som en kärring hela kvällen.
Två 21:a platser blev det!
Var riktigt kanon laddad inför Avesta med en bana som jag gillar, krånglet började på träningen med att bakbromsen skar ihop och slutade funka, hann inte åka ett enda varv i högt tempo.. I första heatet var jag inte alls med och det gick allmänt kass.. Andra heatet var bättre men inge vidare ändå, var nästan sist i starten men körde upp mig till 18 i mål..

Men vi tar nya tag och ska till tibro på SM och prova kvala in!
Hare grejt!! #97 Robin Hampus

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0