Nedre Norra Open Gävle

NNO tävlingen som gick förra helgen i gävle bjöd på fint crossväder och en bana som var perfekt. Eftersom det inte var över 30 förare anmälda i min klass så kördes 2 finaler med ihopräkning av poängen.  I första heatet gjorde jag en kass start å var ut som 20-25 nånting och började genast köra upp mig. åkningen gick kanonbra och över mållinjen var jag femma..  I andra heatet fick ja ett bättre utsläpp och var 5:a i första böj. Tempot var väldigt högt så man fick hålla i bra för att hänga med. Jag låg på femteplatsen med fyran precis framför men kunde inte riktigt hota, men när ledaren ramlade i mitten av heatet var de bara att glida förbi och jag slutade 4!! Totalt så vart det en fjärdeplats:D    





Hade bra å lev å må!!
Robin Hampus #97

Kommentarer
Postat av: Martin

Bra kört, 4:a e riktigt bra!

2009-06-15 @ 22:57:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0