Diverse freestyle...

Har hänt massor sen jag uppdaterade sist kan jag lova!
Förra året hade jag lite problem att få någon att träna med när Daniel Bodin var ute på shower, kände inte så många andra som också körde freestyle. Tack vare träningslägret "Sweetcamp" som jag körde förra året i stockholm så har jag lärt känna många lustiga typer som också brinner för FMX och vill köra hoj.
Så i år har det blivit en massa bra åkning i Halmstad hos Stupidhurts, i Stockholm på Sweetspot och framförallt många kvälls sessions hemma i Vallerås hos Daniel Bodin.
Foampittprojektet går sakta men säkert framåt men tar tid och mycket arbete återstår, svårt att säga när den blir klar bara.
Det är klart att det blir FMX & Skateboard show Lördagen den 24:e på DansbandsVeckan i Malung, PD området.
Klara åkare är: Daniel Bodin, Jag Martin Ingvarsson och Micke Gullstrand.
Hej hopp!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0