hej how!!

Tjenis!

Får börja med att ursäkta för den dåliga uppdateringen men har vart så himla mycket med allting, det är springning, åkning, skruvning, jobbning och tävlande så finns inte så mycket tid över men ska prova så gott det går!!
Efter jag skrev sist så har det gått en hel del massa tävlingar, 3 st speedcross på onsdagarna, 2st NNO på en helg och sist den fjärde SM deltävlingen som gick nu i helgen!!

Speedcrossarna har gått sådär i början eftersom jag har haft dåliga starter och då är det svårt när heaten är så korta!! Men har fått lite tips av supermats nilsson och då har det gått bättre!! Den tredje tävlingen som gick i borlänge gick bra med en andra plats i superfinalerna som bäst, den fjärde gick i gävle och det var min helt klart bästa, starterna gick super och blev 3,1,2 i superfinalerna..Den sista tävlingen gick i rättvik och det var en katastrof, hade åkt och tränat så mycket innan så var inte alls med på noterna då, men men ..

Körde 2 NNO tävlingar, en i falun och en i woxnadalen, fick inte till det i falun som vanligt men slutade ändå 7:a..
Woxnadalen var lite bättre men inte super, gjorde halvbra starter och åkningen gick bra, slutade 5:a här så var okej...

Fjärde SM:deltävlingen gick i Finspång på en tung sandbana som passar mig helt perfekt!!
På lördagen var jag laddad  som satan, hade 17:nde tid på tidsträningen som var min bästa på sm någonsin..
Så inför kvalet fick jag fixa startspåret eftersom jag inte var så långt bak på tidsträningen och då går det lättare, var 11 i starten, släppte några förare första varvet men åkningen gick bra och kunde köra förbi någon i mitten av heatet och slutade 14, så var klar för final på söndagen!!
Var supertaggad inför första finalen, låg och drog runt 24 platsen i 4 varv när jag fick ett kast inför ett hopp och flög över styret så det var bara att bryta, fick ont i benet...
Tänkte jag skulle prova i andra finalen för benet kändes okej, men fick en dålig start och åkningen gick inget vidare, slutade 26:a tror jag... Men man får ju glädja sig åt att man var med i final iaf..!!

Drar till Orsa imorgonbitti för att prova lite nya dämpare till biken, ska bli riktigt spännande att se hur det går!!!

See yoouu!!
#189 robin hampus






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0