Första racet avklarat

Tja alla!

Några veckor har gått sen vi kom hem från Ungern och nu känns det som det är igång på allvar.. Banorna har torkat upp jättebra på slutet och man kan åkträna även under veckorna så det känns sveinigt bra!!

I lördags så drog jag tills Kungsör på en tävling som kallas Stockholmscrossen för att kolla formen inför sm och för att få ett race i benen innan första sm:et i Vissefjärda!!
Det kändes ungefär som väntat och jag tyckte det flöt på bra för att va första tävlingen för året!

Kvalade in som fyra och i finalen blev jag åtta efter en dålig start då hojen kokade och det blev halt på plattan, men men.... Hur som haver är jag nöjd med dagen..


Hade fint! #88 Robin Hampus


Kommentarer
Postat av: Charlotte Petersson

Hej! vad rolig dina inlägg verkar. kommer definitivt läsa dina poster lite mer! (: Ha en rolig helg ;)

2011-07-01 @ 12:06:16
URL: http://jade.se/reseerbjudanden

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0