Säsongen drar igång!

Tjabba tjena!!

Efter många helgers åkning på stenhårda upplogade banor i kylan så har det äntligen blivit dags att lämna Sverige för att åka ner till Ungern på träning i två veckor!!! Wunderfull...

Har inför vintern skaffat mig en fystränare som ska hjälpa mig med träningen, vi gjorde tester i oktober.
Både styrka och kondition, kondition såg väldigt bra ut men styrkan en aning sämre.. Så det har jag jobbat stenhårt med efter ett schema jag fått av honom, det känns riktigt bra faktis. Svårt att säga om det gett nå resultat än men det tror jag absolut det har!!


Malung i helgen som var, 1 grad plus och sol.. Vad mer kan man begära??       Eventuellt bättre bakdäck....




Var och hämtade ut nya kläder inför säsongen med Jonas algotsson, som också ska köra i STR:s kläder i år!!
Ser ju riktigt hett ut må jag säga!!

Ska prova lägga in lite bilder från Ungern här om vi hittar nått ställe med internet på!!

Hade fint!! Robin Hampus







Kommentarer
Postat av: Familjen Helmersson

Det låter väl bra :-) ha det toppen i Ungern!

Vi ser också fram emot att ta fram crossarna nu när hockeysäsongen är över.

2011-03-21 @ 13:28:27
URL: http://www.mxfredda.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0