Tack för säsongen!

Då var det slut fär denna säsong och man kan väll säga att det var en av dom sämre!!

som alla säkert hört har det hänt en del olyckor denna säsong med påföljder att tre killar har dött i motocrossen..
själv har jag vart på plats på alla dessa tävlingar så det har vart en riktigt tung säsong, har inte kunnat släppa lös nånting efter myggjakten känns det som pga av detta!!

I Finspångs sm-deltävling var jag på gång, men lyckades bryta lilltån i första finalen så blev fiasko!!

Har också gått Sm i västerås som blev inställt pga en kille dog i startkrasch..

SM tomelilla och Uddevalla blev katastrof för mig, hade alla olyckor i bakhuvudet och kunde inte släppa lös och blev såklart inga finaler för mig!! 

Missade två Elitserietävlingar när jag hade brutit lilltån...

Fick köra sista Elitserien i Alfta-edsbyn och där gick det helt okej, slutade som bäst 10:a i sista heatet...

Det var en resumê av säsongnen och som sagt har det inte vart kul att vara crossförare iår men livet går vidare och jag laddar för en mycket bättre säsong nåsta år!!

Hade super alla!! #88 Robin Hampus

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0