Sammanfattning!

Yoo allesammans!!
Då var det slut på säsongen med väldigt blandade resultat.. Först och främst, ber om ursäkt för den bedrövligt däliga uppdateringen från min sida på bloggen!!

Har kört dom sista serietävlingarna för året och den första var i Karlskoga, slutade runt 10 efter att bromsbedalen till bakbromsen gått av och hade ingen bakbroms. Efter denna tävling låg vi på samma poäng som bengtsfors som sist!
Så inför den absolut sista tävlingen som skulle gå i örebro var alla i laget ganska byxis, men allting ordnade sig ganska bra och vi slog bengtsfors och fick stanna i 2:an.. för egen del gick det kanon, fick inge vidare start men körningen gick jättebra och kunde släppa lös även på hårdbana som jag annars e lite sämre på. Kom i mål som 4:a efter ha vart 15 i starten..

Har också kört 2 tävlingar i NNO serien som inte gick nå bra alls!!
Första gick i voxnadalen och dom körde med tidskval så det var skoj, jag var 5:a på det.
I finalen fick jag en dålig start och när jag hade kört upp mig till 7:a gick bakramen av så kom aldrig längre utan slutade 7:a...

I Bollnäs på sista NNO:n kunde det inte ha gått mycket sämre!! På Träningen gick bakramen sönder igen som var svetsad sen helgen innan, så till första finalen satt vi på ramen från reservhojen... Efter två varv i finalen gick även den bakramen sönder och fiaskot var ett faktum.. slutade 5:a.. Åkte aldrig andra finalen då jag inte hade några fler ramar..

Det blev tyvärr inga SM finaler för min del då jag inte kvalade in på någon deltävling, men till nästa år då JÄV.....


Till nästa år så blir det klubbyte, ska köra för MORA mk som kör i division 1 i nedre norra distriktet. Så det blir lite närmare resor och framför allt bättre motstånd... 
Nu har också vinterträningen dragit igång med ishockey, löpning och såklart hojåkning på helgerna ute i skogarna..  



Var till hafthedarna i helgen som var och skottade lite sand!!

Hjärtligt välkomna till Teamet Olle och Johan!!!


Jippi kay jey #97 Robin Hampus





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0