Spjeldnes Racing goes Lindstrands for 2011...



Hei.

Mitt navn er Helge Spjeldnes og jeg er helt ny i Lindstrands familien i år. Jeg skal forsøke å blogge litt om min satsning i Roadracing og begynner derfor med en kjapp oppsummering om det som har vært:

Jeg har vært pa førsesongtesting pa Cartagena i Spania, hvor jeg fikk mitt forste møte med skinndress fra Lindstrands og ny sykkel; BMW S1000RR. Det ble ei fin uke og jeg ble godt vandt med både dress og sykkel.

NM sesongen er ikke i gang enda, men jeg har kjørt 2 helger i Scandinavian Open. Etter første helgen på Falkenberg fikk jeg to tredjeplasser og fikk gleden av å lede mesterskapet noen uker. Vi har også vært i Finland som ble en noe tøffere affære og litt stang ut i 2 løp. Men, tok i hvert fall nok poeng til å ligge som nr 3 sammenlagt etter halvkjørt serie, best av de førerne som kjører hele serien.

Na er det en liten pause som jeg skal benytte til å forberede meg til NM start pa Karlskoga 23 juli. Jeg skal blant annet en tur til Jofama på Kongsvinger å hente en reservedress, ferdigsydd med merker.. Vi snakkes :-).

Mvh Helge Spjeldnes
www.spjeldnes-racing.com
http://9187.vgb.no/

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0